Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Συνέντευξη!!!!!


Γεια σας!! Σας έχω πολύ καλά νέα!!!Πήρα συνέντευξη από την ElenakiMagic!!!


1)Πώς σε λένε και πόσο χρονών εισαι ;
Με λένε Ελένη και είμαι 12 χρονών.

2)Τι κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου;                                                                                                  Στον ελευθερό μου χρόνο ασχολούμαι με τον υπολογιστή μου και βγαίνω έξω με τις φίλες μου.

3)Πόσο καιρό παίζεις Stardoll;
Παίζω στο Stardoll περίπου ενάμιση χρόνο απλά αυτή δεν ήταν η πρώτη μου κούκλα.

4)Έχεις κανένα ταλέντο και στην πραγματική σου ζωή;
Είμαι πολύ δημιουργική και τραγουδάω σχετικά ωραία.

5)Πώς νιώθεις που έχεις γίνει τόσες πολλές φορές National Covergirl;
Νιώθω πολύ χαρούμενη και θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους με βοήθησαν.

6)Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου σχεδιαστές μόδας;
Ο Alexander Mcqueen και ο Armani.

7)Ποιο είναι το αγαπημένο σου blog σχετικά με το  Stardoll;
Το Underneath Stardoll και το Hotbuys Bazaar.

8)Πέρνεις από κάπου ιδέες για να σχεδιάσεις τα δωμάτια ή τα ρούχα σου στο Starbazaar;
Όχι τα περισσότερα τα σκέφτομαι μόνη μου.

9)Ευχαριστούμε πολύ που δέχτηκες να κάνεις αυτήν την συνέντυξη!!
Εγώ σας ευχαριστώ για την συνέντευξη! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου