Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

Συνέντευξη!


Αν και δεν παίρνω εγώ συνεντεύξεις, πήρα από την ddbb29!



Καταρχήν, από πότε παίζεις στο Stardoll;
εμμ..πρέπει να παίζω πάνω από 7 μήνες.

Πόσα starpoints έχεις και πόσα stardollars?
Έχω 1340 starpoints και ...... stardollars (συγνώμη αλλά τα stardollars είναι προσωπικά).

Έχεις νικήσει πολλές φορές σε διαγωνισμούς, έχεις βγει ncg ή cg;
Λοιπόν, όχι, δεν έχω γίνει covergirl ή κάτι τέτοιο.


Έχεις νικήσει στην πασαρέλα, στο διαγωνσμό album ή σκηνικού;
Όχι.

Πότε τα κατάφερες αυτά;
.................
Ποιο είναι το αγαπημένο σου blog σε σχέση με το Stardoll;
Τα αγαπημένα μου blog ειναι το δικο σου το stardollellada.blogspot.com το stardollingreece.blogspot.com και το stardollforgreece.blogspot.com.

Τι σου αρέσει πιο πολύ στο Stardoll;
Πιο πολύ στο stardoll μου αρέσουν τα ψώνια και οι φιλίες που κάνω ειδικά με συγκεκριμένα άτομα όπως anastasiaNice1 & depiand.

Θα ήθελες να αλλάξει κάτι ή να προστεθεί κάτι νέο;
Εμμ...Ναι θα ήθελα να αλλάξουν τα starcoins... Και όλες οι μη superstars να αγοράζουν ό,τι θέλουν...

Ποιο είναι το αγαπημένο σου ζώο;
Τα αγαπημένα μου ζώα είναι τα σκυλάκια και τα γατάκια.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το Ροζ και το Μωβ.

Το αγαπημένο σου μάθημα και φαγητό;
Το αγαπημένο μου μάθημα είναι η Γλώσσα και το αγαπημένο μου φαγητό είναι τα σουβλάκια του μπαμπά μου :)

Το αγαπημένο σου έργο και η μελλοντική σου δουλειά;
Η μελλοντική μου δουλειά είναι να γίνω ηθοποιός και το αγαπημένο μου έργο ήταν το Chiquititas και τώρα ειναι το Patito Feo.(Patty)
Η αγαπημένη σου διασημότητα και μουσική;
Οι αγαπημένες μου διασημότητες ειναι οι Laura Natalia Esquivel και η Brenda Daniela Asnicar Mendoza και μουσική pop και τα τραγούδια της σειράς "Patty η πιο όμορφη ιστορία"
Τι κάνεις συνήθως και πώς περνάς τη μέρα σου;
Συνήθως διαβάζω βιβλία και μπαίνω stardoll. Την μέρα μου την περνάω χορεύοντας και τραγουδώντας :)

Τέλος, θα ήθελες να ευχαριστήσεις ιδιαίτερα κάποιον;
Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω την CleverA για την υπέροχη συνέντευξη.


Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου